Sukututkimuksen yhteystietoja

Sukuseuran keskeisenä tehtävänä on kannustaa suvun jäseniä selvittämään ja tutkimaan omaa sukuaan ja sukujuuriaan.

Sukuseuran hallituksen sukututkimus- ja tiedotusvastaavana toimii Heli Jämsén-Turkki. Hänelle voi lähettää kyselyjä sukulaisista ja toimittaa sukuseuralle valokuvia, sukutarinoita tai muita sukuun liittyviä tietoja. Myös sukuseuran puheenjohtaja Lauri Jämsénillä on paljon tietoa suvun historiasta ja sukuseuran vaiheista.

Sukututkimukseen liittyvät yhteydenotot on suositeltava tehdä sähköpostilla osoitteeseen jamsen.suku(at)gmail.com. Kysy meiltä rohkeasti sukuasi koskevia asioita!

Kaisa ja Veli Rytkönen ovat keränneet tietoa Jämsén-suvusta ja erityisesti Erik Larsson Jämsénin (1722-1778) haarasta. Jämsén-sukua tutkivia henkilöitä tiedetään olevan enemmänkin.