Sukuseuran jäsenyys

Jämsén-sukuseuran jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai joka on sukuun kuuluvan aviopuoliso tai leski.

Sukuseuran jäsenen tulee suorittaa varsinaisen sukukokouksen 21.8.2022 vahvistama jäsenmaksu, joka on 15 euroa vuodessa. Jäsenen puolison sekä alle 25-vuotiaiden lasten jäsenmaksu on 5 euroa vuodessa. Sukuseuran ainaisjäseneksi katsotaan jäsen, joka yhdellä kertaa suorittaa jäsenmaksun kymmenkertaisena (150 euroa).

Seuran jäsenen alle 18-vuotiaat lapset voivan liittyä seuraan nuorisojäseninä, jotka ovat vapaat jäsenmaksusta ja joilla ei ole äänioikeutta seuran kokouksissa.

Seuran jäsenmaksu maksetaan Jämsén-sukuseuran tilille Nordea FI68 1055 3500 0478 53.

Maksaessasi jäsenmaksun, merkitse tekstikenttään niiden henkilöiden nimet, joita jäsenmaksu koskee.
Jos sähköpostiosoitteesi muuttuu, ilmoita uusi osoitteesi sukuseuran sähköpostiin jamsen.suku(at)gmail.com. Näin varmistat, että saat sukukirjeet omaan sähköpostiisi.

Uudet jäsenet

Kun haluat liittyä sukuseuraan, maksa 15 euroa seuran tilille FI68 1055 3500 0478 53. Jos perheesi muut jäsenet haluavat liittyä seuraan, puolison ja alle 25-vuotiaiden lasten jäsenmaksu on 5 euroa. Alle 18-vuotiailta ei peritä jäsenmaksua.

Sukuseuran hallitus hyväksyy vuosittain kokouksessaan uudet jäsenet jäsenmaksutietojen perusteella. Ilmoita vielä sähköpostiosoitteesi sukuseuran sähköpostiin jamsen.suku(at)gmail.com, niin pääset mukaan sukukirjeiden vastaanottolistalle.

Toivotamme kaikki uudet sukulaiset tervetulleiksi mukaan!